dimecres, 14 de novembre del 2012

14N 2012 Per que no he fet vaga (I)

14 de Novembre de 2012, vaga general i jo, com de costum, com cada dia, he anat a treballar. Per que?

És que potser no estic d'acord amb el dret a vaga? O bé estic d'acord amb les retallades? Potser és que a mi no m'afecta la crisis i els altres que es fotin? O considero que el govern ho fa el millor que pot en aquestes circumstàncies?

Res d'això.

És que potser no estic d'acord amb el dret a vaga?

Crec en el dret a vaga. El dret, no pas l'obligació, i mentre els sindicats no entenguin això difícilment em veureu fent vaga. Els piquets "informatius" d'informatius no en tenen res més enllà de generar noticies lamentables.

Potser, i dic potser, en una altra època en que l'accés a l'informació fos més limitat que ara tinguessin un sentit, però avui en dia, algú no s'havia assabentat de la convocatòria de la vaga o dels motius per convocar-la?


La primera fotografia la vaig fer el 29 de Març, durant l'anterior vaga general. La segona és d'avui mateix al mateix lloc. Aquesta gent ha decidit lliurement exercir el seu dret a vaga o han estat coaccionats per tal d'obligar-los a fer-la?

Es clar que alguns direu que això és obra de quatre eixelebrats i no us faltarà part de raó, però només part, per que ni son quatre ni estan desorganitzats.

Increpant a un taxista i fent baixat a la gent del bus (La Vanguardia)

Agredint a un botiguer e imatge de la Ronda de Dalt (La Vanguardia)

I si no em creieu intenteu a la propera vaga passar-vos per un polígon amb l'intenció d'exercir el vostre dret a treballar...

Piquets "informatius" a Mercabarna (La Vanguardia)

D'acord, puc arribar a admetre que la majoria de gent no fa aquestes coses, però mentre el dret a vaga no sigui un dret per a tothom (més enllà d'uns serveis mínims raonables), i sí una imposició, amb mi que no hi contin.

Continuarà...

Entrades relacionades:
14/11/2010 14N 2012 Per que no he fet vaga (II)
15/11/2010 14N 2012 Per que no he fet vaga (III)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada