diumenge, 12 de desembre del 2010

Ja soc homeòpata!

Finalment ja soc homeòpata! Després de molt esforç he aconseguit completar el curs online “Homepatic Medicines – The Basics” dels laboratoris Boiron.


La companyia francesa Boiron és la principal productora mundial de preparats homeopàtics amb una facturació (l’any 2009) de 526,1 milions d’euros (i encara hi ha gent que critica la medicina científica adduint als beneficis de les farmacèutiques!).

És com si hagués realitzat un curs de medicina que oferís la Bayer!
Sóc un geni? O potser això de la homeopatia és una ximpleria? Sense ànims de qüestionar la meva intel·ligència (o la d'altres homeòpates) jo apostaria per la segona opció.

Per als que hi estigueu interessats podeu accedir al curs a través del següent enllaç: http://training.boironusa.com/BasicsHFS/index.html.
L’únic que heu de tenir en compte és que la pàgina no és accessible des d’Espanya. Per tal de saltar-me aquesta restricció he hagut de localitzar un proxy als Estats Units i configurar l’explorador per que l’utilitzés per accedir a la web. De fet, aquesta petita trampa i superar la mandra que hem feia haver de llegir tonteries (cosa que al final ni tan sols ha estat necessari) han estat els principals obstacles que he hagut de superar per completar el curs. Tot plegat m’ha portat uns 15 minuts (el curs en sí uns 5 minuts) cosa que us donarà una idea de la complexitat del curs i del valor del diploma que aporto com a proba de la meva gran gesta.

Així que ja ho sabeu, si teniu un lleuger malestar indeterminat o simplement més diners que sentit comú aquí estic jo per solucionar-ho!

Entrades relacionades:
06/11/10 Homeopatia

2 comentaris:

  1. Felicitats nanu!
    Qui sap, potser suma punts si un dia vols opositar a funcionari.. :P

    ResponElimina
  2. Increïble...
    Sorpren-nos amb altres titulacions!

    ResponElimina